2.4.14

Εργαζόμενοι Metropolis: Αυτόπτες μάρτυρες της διαπλοκής ή όταν η «ανεξάρτητη Δικαιοσύνη» δεν ξέρει τίποτα για όλα αυτά





Έχουν περάσει μόλις είκοσι μέρες από τη δυναμική διαδήλωσή μας έξω από τη Eurovision, - -το τελευταίο σόου που διοργάνωσε το MAD του επιχειρηματία Ανδρέα Κουρή, έπειτα από απευθείας ανάθεση και υπό αδιαφανείς διαδικασίες από τη Δημόσια Τηλεόραση- και οι εξελίξεις έρχονται να επιβεβαιώσουν με προκλητικό τρόπο τις πρόσφατες καταγγελίες μας.

Έτσι, όπως έγινε γνωστό, το σύνολο του προγράμματος του ιστορικού κρατικού «Τρίτου Προγράμματος», το οποίο έχει ήδη βγει στον αέρα, ανατέθηκε σε ιδιωτική εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «ΑΝΚ ΕΠΕ» με απευθείας ανάθεση, χωρίς διαγωνισμό. Σύμφωνα με απόφαση που υπέγραψε στις 7 Μαρτίου 2014 ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΡΙΤ, Γιώργος Προκοπάκης, το κόστος της παράδοσης του Τρίτου Προγράμματος στην ιδιωτική εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2003 και έχει δημοσιεύσει μια και μοναδική χρήση για το 2011(!), ανέρχεται στο ποσό των 84,5 χιλιάδων ευρώ το δίμηνο.

Μόλις δυο μέρες πριν να υπογραφεί η εκχώρηση του «Τρίτου» σε ιδιώτες (έναντι διόλου ευτελούς ποσού σε μια εταιρεία που υπήρχε σχεδόν μόνο στα χαρτιά) αναφέραμε σε δημόσια καταγγελία μας ως απολυμένοι/ες των καταστημάτων Metropolis: «(…) ο επιχειρηματίας Ανδρέας Κουρής αναλαμβάνει για δεύτερη συνεχόμενη φορά τη διοργάνωση του ελληνικού τελικού της Eurovision, μέσω του τηλεοπτικού καναλιού MAD, με απευθείας ανάθεση (χωρίς διαγωνισμό) από τη Δημόσια Τηλεόραση και υπό εντελώς αδιαφανείς διαδικασίες, ακόμη πιο σκανδαλώδεις από αυτές με τις οποίες του δόθηκε η περσινή διοργάνωση από το ΔΣ της ΕΡΤ, λίγο πριν η κυβέρνηση βάλει το λουκέτο που πέταξε στο δρόμο 2.500 εργαζόμενους». Και λίγο πιο κάτω επισημαίναμε: «(…) γίνεται πλέον ξεκάθαρο ότι το λουκέτο που μπήκε στην κερδοφόρα ΕΡΤ είχε ως επιπλέον στόχο την ανάθεση σε ιδιώτες επιχειρηματίες κερδοφόρων εκδηλώσεων που ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας μπορούσε να φέρει εις πέρας μια χαρά και από μόνος του».

Και, βέβαια, αναφερόμαστε σε «κερδοφόρες εκδηλώσεις» έχοντας υπόψη μας τη φετινή ανάθεση του κερδοφόρου σόου της Eurovision στον πρώην εργοδότη μας, τον υπόδικο για χρέη και προς το Δημόσιο Ανδρέα Κουρή, από τη ΝΕΡΙΤ μέσω της Δημόσιας Τηλεόρασης, ένα σκηνικό που είχε επαναληφθεί και πέρσι μέσω της ΕΡΤ. Για την οποία περσινή ανάθεση η ΕΡΤ, ένα και πλέον χρόνο μετά,
ακόμη ξεχρεώνει κι ας μην έχει γνωστοποιηθεί μέχρι σήμερα τι διάολο αντιστοιχούσε να βάλει από την τσέπη του γι’ αυτή τη «συνδιοργάνωση» το MAD του Ανδρέα Κουρή.

Το ανέκδοτο σε όλη αυτή την υπόθεση είναι ότι η είδηση για την απευθείας ανάθεση σε ιδιώτες της λειτουργίας του «Τρίτου» δημοσιεύθηκε και στο ασχολούμενο με τα μέσα ενημέρωσης site «Τυπολογίες» που αποτελεί ηλεκτρονική προέκταση της εφημερίδας «ΤΟ ΠΑΡΟΝ». Πρόκειται για εφημερίδα ιδιοκτησίας του Μάκη (Γεράσιμου) Κουρή, πατέρα του «δικού μας» Ανδρέα Κουρή που κατέχει τον όμιλο MAD (και μετέχει σε αυτόν, όπως και ολόκληρη η οικογένεια) και, μάλιστα, υπό τον καταγγελτικό τίτλο
«Σε ιδιωτική εταιρεία η λειτουργία του Τρίτου!».

Προφανώς, o εκδότης Μάκης Κουρής θεωρεί ότι η απευθείας ανάθεση της λειτουργίας του «Τρίτου» σε ιδιώτες είναι άλλου είδους υπόθεση από την απευθείας ανάθεση του σόου της Eurovision στο γιό του, λόγος για τον οποίο άλλωστε δεν έχει κάνει ποτέ καμιά αναφορά γι’ αυτή την υπόθεση στα μέσα ενημέρωσης που κατέχει, αλλά ούτε και σε αυτά που συμμετέχει. Αντιθέτως μάλιστα, επειδή τα οικογενειακά συμφέροντα προϋποθέτουν δυο μέτρα και (χίλια)δυο σταθμά, συνεργάτης του Μάκη Κουρή έδειξε πέρσι μέσα από τις σελίδες της εφημερίδας «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» το πραγματικό πρόσωπο της «αντικειμενικής δημοσιογραφίας». Με ένα πόνημα που, αν και κατακεραύνωνε τη διοίκηση της ΕΡΤ για την κατάντια στην οποία είχε ρίξει τη δημόσια ραδιοτηλεόραση υπό τον τίτλο
«Ποιοι απαξιώνουν την ΕΡΤ;» της έδινε συγχαρητήρια για τη μόνη σωστή επιλογή της, που δεν ήταν άλλη από την ανάθεση της Eurovision στο MAD (!) αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Μοναδική εξαίρεση και έκπληξη ήταν η διοργάνωση της Eurovision από το MAD, που δείχνει ποια είναι η ΕΡΤ (Μπράβο στο MAD)».

Αλλά και σε μια ακόμη δημόσια καταγγελία μας
στις 21 Φεβρουαρίου αναφέραμε (πάντα για την ανάθεση της Eurovision στον Ανδρέα Κουρή): «(…) η ΝΕΡΙΤ είναι ο φορέας που έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τα δικαιώματα για τη διοργάνωση της Eurovision για την Ελλάδα. Επειδή, όμως, η ΝΕΡΙΤ δεν έχει στελεχωθεί ακόμη, θα «νοικιάσει» τις τηλεοπτικές υπηρεσίες της ΔΤ, πληρώνοντας από τα δικά μας λεφτά (το γνωστό ανταποδοτικό τέλος) . Με τη σειρά της, η ΔΤ θα προχωρήσει στη συνδιοργάνωση της Eurovision με το μουσικό κανάλι MAD. Αν μη τι άλλο, αυτό το «τρενάκι» του «δώσε» ο ένας στον άλλο είναι φανερό ότι τελικό αποδέκτη τού «πάρε» έχει τον Ανδρέα Κουρή».

Εδώ, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι οι εξελίξεις μας ξεπέρασαν όταν γνωστοποιήθηκε ότι ο τηλεοπτικός σταθμός Alpha προχώρησε σε μια ειδική συμφωνία με το MAD, με την οποία θα έχει πρόσβαση στα παρασκήνια του διαγωνισμού της Eurovision στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και αποκλειστικά πλάνα από όλη την πορεία της ελληνικής αποστολής από τώρα έως τον Μάιο.

Ώστε, έτσι, λοιπόν! Το MAD του Ανδρέα Κουρή παίρνει τη Eurovision στα πλαίσια μιας άγνωστης συμφωνίας με τη Δημόσια Τηλεόραση και στη συνέχεια κάνει μια «ειδική συμφωνία» με τον Alpha με την οποία του παραχωρεί αποκλειστικά πλάνα, προφανώς διόλου αφιλοκερδώς. Με τον Alpha του επιχειρηματία Δημήτρη Κοντομηνά που είναι κατηγορούμενος στην υπόθεση των επισφαλών δανείων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου από τις χορηγίες του οποίου έχει
ωφεληθεί και ο Ανδρέας Κουρής. Και εντελώς συμπωματικά, καθότι μέτοχος στο MAD TV με ποσοστό 7,02% τυγχάνει να είναι η κόρη του Δημήτρη Κοντομηνά, Μαρία.

Γίνεται φανερό, λοιπόν, ότι το Δημόσιο δεν έχει καμιά αναστολή να κάνει μπίζνες έμμεσα ή άμεσα με υπόδικους για χρέη προς αυτό και με κατηγορούμενους για απάτη, συνέργειας σε απιστία και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Κι ότι οι κατέχοντες τα ηνία, που, κατά τα λοιπά διατυμπανίζουν την πάταξη της φοροδιαφυγής και την καταπολέμηση της διαφθοράς, θεωρούν ότι είναι καθόλα νόμιμο να ανοίγουν μπίζνες με ιδιώτες που μπορούν να χρωστούν ή να εξαπατούν, θεωρώντας τους φερέγγυους και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ξελασπώσουν. Με την οικονομική και πολιτική στήριξη που τους παρέχει ως σωσίβιο.

Και ενώ συμβαίνουν αυτά, ο Ανδρέας Κουρής, που «δεν έχει» να πληρώσει τους μισθούς και τις αποζημιώσεις που μας χρωστάει ετοιμάζεται για τη διοργάνωση ενός ακόμη πολυδάπανου, γκλαμουράτου σόου, του MADWALK, προκειμένου να… ξεφύγει από την ανέχεια. Γράφοντας εκεί που ξέρει ακόμη μια καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου εις βάρος του (δύο χρόνια με τριετή αναστολή), έπειτα από καταγγελία δέκα συναδέλφων μας του καταστήματος της Θεσσαλονίκης στο ΣΕΠΕ για μη καταβολή δεδουλευμένων, επιδομάτων και αποζημιώσεων.

Κι όλα αυτά θα μπορούσαν να είναι για γέλια σε ότι αφορά τις εξαγγελίες των κυβερνώντων για την πάταξη της διαπλοκής, αλλά, δυστυχώς, και μόνο επειδή εγείρουν πολύ ανθρώπινο πόνο, από αυτόν που προκαλεί η ανελέητη εκμετάλλευση των εργαζομένων από τους εργοδότες με τη βούλα του Κράτους, είναι μόνο για κλάματα.

Ως απολυμένοι των καταστημάτων Metropolis, προσπαθούμε να απαλύνουμε τον πόνο και την καταστροφή που έχει επιφέρει στις ζωές μας το «δικαίωμα» του πρώην εργοδότη μας να κατακρατεί παράνομα τους μισθούς και τις αποζημιώσεις που μας οφείλει την ώρα που πλουτίζει επεκτείνοντας συνεχώς τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες. Και ο μόνος τρόπος για να το καταφέρουμε αυτό είναι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας.


                                         Οι μόνοι αγώνες που χάνονται
                                          είναι αυτοί που δεν δίνονται



Bίντεο από τη διαδήλωση έξω από τον ελληνικό τελικό της Eurovision της ομάδας τεχνικών κινηματογράφου-τηλεόρασης ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ (μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ).


από Εργαζόμενοι/Απολυμένοι στα Metropolis
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου